środa, 11 marca 2009

*jestem kamieniem na podobieństwo twoich słów stworzona.

Zraniłeś mnie ten pierwszy raz,
nie mogłam już złapać tchu.
Rzuciłeś we mnie słowa kamieniem,
a kamień ten wbił się głęboko.

Jestem kamieniem
na podobieństwo twoich słów stworzona.
Jestem kamieniem,
ja cała jestem z twoich słów ulepiona.

Gdy ranisz mnie kolejny raz
nie czuję nic, już nic.
I rzucasz we mnie słowa kamieniem,
słyszę tylko jak kamień uderza o kamień.

Ja jestem kamieniem dla ciebie .


Kayah - Jestem kamieniem



Odkąd pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę jestem cały czas pod jej wielkim wrażeniem. Uwielbiam ten tekst i Kayah naprawdę pięknie go śpiewa. Chociaż jest taki smutny.

2 komentarze:

  1. me ha gustado mucho la cancion, es triste pero muy buena!

    OdpowiedzUsuń
  2. use un traductor para poder entenderla. es triste pero muy bonita. hasta luego!

    OdpowiedzUsuń